عشق كال
درباره وبلاگ

سلام دوس جونا اینجا کلا هرچی خودم خوشم اومده میذارم امیدوارم شمام خوشتون بیاد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماه بانو و آدرس mahbanoo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 11230
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


ماه بانو
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : مهتاب       

 دارم به عشق كال خودم فكر مي كنم
دلواپسم به حال خودم فكر مي كنم


مي بينم آرزوي پريدن توهم است
وقتي به زخم بال خودم فكر مي كنم


تنها كدام شانه تكيه گاه توست؟
دائم به اين سوال خودم فكر مي كنم


طرح نگاه خيس تو از خاطرم گذشت
از بس به خشكسال خودم فكر مي كنم


در من صدا شكسته و فرياد مرده است
اينك به بغض لال خودم فكر مي كنم


سهم تمام شاعر ها سيب سرخ نيست
پس من به سيب كال خودم فكر مي كنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: